LAST NIGHT
2010-02-17 / 15:18:21 / PARTY LIKE A ROCKSTAR

Godmorgon eller Godmiddag, vi kom hem ganska sent så
jag orkade inte blogga. Jag mobil bloggade igår men det
verkar inte ha kommit fram något måste vara fel.
Igår var vi på Karisma, en klubb här i Göteborg där även
Jackie,Rami och Patrik från Paradise Hotel var. Baby var
dj så vi var väldigt nära deltagnarna. Det var väldigt roligt,
goa människor och framför allt bra musik. Vi minglade,dansade
och hade allmänt kul. I slutet fick jag damp och börja skutta runt,
kasta iväg håret åt alla håll och dansa som om jag aldrig dansat innan.
Synd bara att det fanns idioter som är svartsjuka på folk som lyckats
komma någonstans och därför tar till våld. Men kul var det trots allt.
Dock fick vi stå och vänta på vagnen väldigt länge på centralstationen då
vi såg jackie och de andra i fönstret på hotellet. Dock trodde jackie att jag
skulle hoppa ner då jag satte mig på räcket så hon skrek: Nej snälla hoppa
inte, eller hoppa. Så jag skrattade.

Jag innan deltagarna hade kommit.

Baby stod dj.

Sen var jag dj

Jag och Jackie

Jag och Rami

Jag och Patrik

Och så Rami,Jackie,Jag och Emelie.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: