100219
2010-02-19 / 12:57:25 / KÄNSLOR/TANKAR - PRIVAT

Varför ska du behöva ljuga, varför komma med bortförklaringar.
Jag är också en vanlig människa med känslor och ett hjärta, jag
blir också sårad det är du inte ensam om. Varför ska du vara så
jävla självisk och inte tänka på oss andra som du sårar gång på
gång. Vi tröttnar på att få vårt hjärta krossat, få vårt hjärta att
blöda och att få tårarna att rinna ner för kinderna. Vi är trötta på
ditt beteende, vi är trötta på att bli behandlade så och vi är mest
trötta på att hela tiden behöva förklara för dig vad du ska göra
och inte göra. Vi är trötta på att hela tiden behöva förklara för dig
att det du gör är fel och förklara vad du har gjort för fel. Du borde
veta det själv, det är du som sårar oss. det är du som får chans
efter chans men fortfarande gör om samma sak gång på gång.
Mitt hjärta blöder och min själ skriker, jag orkar inte mer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: