DAGENS TIPS
2010-02-16 / 14:43:08 / DAGENS TIPS

Nu är jag hemma och ska sätta mig med lite pappersarbeten
innan jag sätter igång med middagen. Idag blir det spaggetti
och köttfärssås. Kommer blogga mer senare men just nu är
jag upptagen så jag slänger in dagens tips innan jag börjar
med mitt.



Dagens tips är inget mode tips eller så utan det är en allmän sak ni ska
tänka på.
Idag när jag gick till tandläkaren för att boka tid så sa de att jag hade ringt
och begärt att flytta min tandläkare till majorna. Men va? Varför skulle jag
göra det om jag bor i Kortedala? Sen fick jag också ett mejl från bibloteket
igår att jag lånat en cd skiva - trafikskolan(teo) men det har jag ju inte gjort?
Så när jag skulle lämna tillbaka böckerna såg jag den där, så jag tänkte som
tur var har ingen hämtat ut den och den är ju ändå till användning nu när jag
ändå ska börja övningsköra till våren så jag hämtade ut den. Men fortfarande
om någon kan mitt personnummer och gör sånt så kan de ju lika gärna beställa
saker och ting också på mitt namn!

Därför var försiktiga med era personnummer och ge det inte till vem som
helst! Anmäl så fort ni märker något och hämta inte ut det! Det finns idioter
nu som hackar sig in i allt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: