100215 - Booring!
2010-02-15 / 19:30:17 / ALLMÄNT

Baaby D is back on track! Jag har legat här i sängen
med datorn i knät och fixat bloggen hela dagen. Nu är
allt äntligen slut för idag, bara lite små saker kvar som
får fixas sen. Har lingon veckan så humör är inte på topp,
magen kurrar av hunger men ingen lust eller ork har jag
för att gå upp och göra mat. Men nu måste jag ta tuppen ur
röven och gå upp innan jag svälter ihjäl här!

Fick en kommentar av Angelica:
Du har verkligen superfin blogg:)Men jag undrar hur du har
fixat dedär med bilderna längst upp, att de
kommer andra ifall man håller pilen på dom? :D
PUSS!


Svar: Tack så jätte mycket såg inte fall du hade en blogg då det bara
stod ditt namn.
Om du kollar på bland mina länkar längst ner på vänster
spalten så finns det en design logga. När du trycker på den så
kommer du till en tjejs blogg där hon har olika gratis designer och
säljer designer. Så jag valde en gratis design(nr.4) och så läste
jag bara hur man skulle göra så finns allt där. Om du kollar där så kommer
du säkert förstå för jag själv kan inte berätta så bra tyvärr.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: