100130
2010-02-15 / 18:29:47 / ALLMÄNT

Att vakna upp halv 9 på en lördag är inte riktigt vanligt
för mig. Men det gjorde jag idag,var dock ganska trött
men nu är jag pigg och glad trots minus graderna ute!
Sitter här med mamma och dricker oboy och väntar på
frukosten,efter frukosten ska vi bege oss in till stan för
att titta på lite bebis kläder. Varken jag eller min mamma
är gravida utan det är så att mamma ska bli farmor och
jag ska bli faster snart =). Ja,någon gång mot slutet av
februari är det beräknat men egentligen skulle bebisen
födas vid alla hjärtans dag men planerna har antagligen
ändrats. Ska dock också kolla efter ett par leggins till mig
själv då. Nu ska jag fortsätta dricka min oboy och sedan
slänga in dagens tips innan jag går iväg.

En nyvaken Dijana och hennes oboy =)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: