100112 - Äntligeeeeeeen
2010-02-15 / 18:09:20 / ALLMÄNT

Nu är den långa skoldagen klar och förhöret gick utmärkt.
Har precis ätit pizza så nu ligger jag här med datorn i knät
och är helt tjock. Kan inte ens röra mig längre så tjock är
jag nu. Ska läsa lite bloggar innan pojken lyfter rumpan och
kommer hit för lite mys. Det var en rolig skoldag trots att jag
var så HIMLA trött och hungrig i princip hela dagen. Det roligaste
var nog de 2 sista lektionerna då vi började med en rolig bok om
oss själva dvs nyckeln till framtiden och började pyssla om den.
Sen på svenskan jobbade jag med aldin och det var riktigt kul för
jag,aldin och den nye killen i klassen - Christoffer satt och pratade
om annat som var mycket roligare och sen hade vi typ frågestund
med läraren.Jag återkommer om en stund ifall pojken inte tar min
uppmärksamhet,nu ska jag iallfall läsa lite bloggar!
Jag tog inte kort på dagens out-fit men ungefär så här såg den ut:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: