100102 - Nyår 09/10
2010-02-15 / 17:51:21 / LOVE IS IN THE AIR


Mina närmaste lyckades få mig att gå ut och
som jag skrev tidigare gjorde jag det för nancy's skull
samt mina närmastes.
Vi fixade oss och gick ut till BLVD är älsklingen spelade.
Det lyckades bli en bra kväll till sist med dig i tankarna
kära vän.
Blev lite för mycket dricka då det bjöds hit och dit
men inte att någon deckade eller så utan mer en skön fylla.
Alkoholen hjälper inte för att glömma,verkligen inte!
Jag tänkte verkligen på dig hela kvällen!
Älsklingen spelade bra musik och det dansades tills fötterna
gjorde ont och han gjorde vårt första nyårsfirande tillsammans
till det underbaraste nyårsfirandet jag upplevt(bortsett från det
tragiska som hände några dagar tidigare). Han lyckades
få mig och ha lite kul iallfall efter alla tårar som släpptes för
vår kära ängel.
Jag fick också min efterlängtande nyårskyss.

Jag älskar dig - tack för att du finns här för mig,speciellt i denna stund!

Vet inte vad jag hade gjort utan mina nära & kära som ger mig stödet och styrkan
att klara av alla dessa dagar ! Tack !

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: